دانیالدانیال، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

ღ دانیال عشق عمه جونش ღ

♥ با هوش عمه جون ♥

1397/4/30 9:38
نویسنده : عمه جون
600 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم عمه ...گلسلام همه مامانای گل خوبین سلامتین؟گل کوجولوهای قشنگتون خوبن؟بغل

دیروز دیدیم ی نفر با کلی ذوق و شوق بهم زنگ زده و میگه عمممممههههه ، عمه جوننننننننن بالاخره سایت ساختممممم داشتی از خوشحالی بال در میاوردی که خودت با چیزایی که یاد گرفتی و عشق و علاقه ای که به یادگیری داری همه اینکارارو کردی زودی آدرسش رو برام فرستادی گفتی برو ببین ، ببین چه چیزایی داره همشو خودم درست کردم...وای که چقدر خوشحال شدم من ....وقتی میبینم انقدر کیف میکنی از کاری که انجام دادی منم کیف میکنم ...به خودم کشیدی گل پسرم، منم هیمجوری بودم خودم همه چیز رو امتحان میکردم توی بحث کامپیوتر تا ازش سر در نمیاوردم ول کن نبودم باید بگم به خودم رفتی....الان 8 سالته و این چیزارو کشف میکنی من 20 سالم بود کشف میکردم اما الان میبینم که چقدر تو باهوشی و پشتکار داری و این شوقت قابل ستایشه برات آرزوی موفیقت میکنم مرد کوچک من دانیال عزیزمم..

محبتکسی که همیشه عاشقته و دوست داره عمه ♥محبت

 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
30 تیر 97 10:34
آفرین به گل پسر باهوش ایشاللا همیشه موفق باشیتشویقتشویقتشویق
مامان صدرامامان صدرا
31 تیر 97 11:47
آفرین به پسر باهوش تشویقمحبت