دانیالدانیال، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

ღ دانیال عشق عمه جونش ღ

مهندس کوچولو

1397/5/13 13:22
نویسنده : عمه جون
431 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس عمه خوبی؟ محبت

فدای مهربونیات بشم که یاد گرفتی برای خودت با این سن و سالت ایمیل ساختی بهم ایمیل زدی و نوشتی عمه جون بیا خونمون دلم برات تنگ شده وقتی صفحه میلم رو باز میکنم میبینم برام چندتا ایمیل بوسفرستادی کلی ذوق میکنم و بفکر میرم که چطور میشه که از عمرمون داره اینجوری میگذره و تو داری روز به روز بزرگ تر و داناتر و عاقل تر میشی و وقتی به زمان خودمون فکر میکنم میبینم ماشالله شماها چقدر باهوش ترین خیلی خیلی باهوش تر از مایین ..زمان ما نهایت کاری که میتونستیم بکنیم این بود که برای دخترخالم مثلا نامه پست میکردیم که هنوزم یکسریاش رو دارم خیلی لذت داشت وقتی پستچی برامون نامه میاورد که مختص من بود افسوس و صد افسوس که تو و بچه های الان نمیتونن لذت نامه پستی رو بفهمن اما من ی تصمیم و سوپرایز دارم میخوام برات نامه بنویسم و پست کنم بیاد جلو در خونتون بری تحویل بگیری و ذوق کنی...فداتشمممممممممم.... برای تو و امثال تو دعا میکنم روزگار خوبی در پیش داشته باشین و آینده خوبی در انتظارتون باشه عزیزدلممممممم مهندس من گلمحبتبغل

پسندها (6)

نظرات (0)