دانیالدانیال، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

ღ دانیال عشق عمه جونش ღ

سلام به همه نوگلای باغ زندگی

1390/1/25 0:23
نویسنده : عمه جون
952 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به همه نی نی ها و مامان باباهای ناز روی زمین من رویا هستم اومدم عضو اینجا شدم تا جیگر عمه دانیال هم بین نی نی عسلای دیگه باشه و در بارش بنویسم و بگم که چقدر دوستش دارم تا وقتی بزرگ شد بیاد و اینجا رو ببینه تا بدونه از روزی که بابا و مامانیش بهمون گفتن که یه فرشته کوچولو تو راه داریم انگار که یه دنیا رو بهم دادن و لحظه شماری میکردم تا بیاد و بدونه که عاشقشم.....

دعا میکنم خدا تمامی نی نی های روی زمین رو همیشه شاد و خوشحال نگه داره و سایه مامانی و باباییشونو هیچ وقت از سرشون کم نکنه

دوستتون دارم امیدوارم دوستای خوبی برای همدیگه باشیم 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محمدطاها
14 اردیبهشت 90 22:41
سلام پسل عمــو. بلاگ قشنگت لو بهد تبلیک می گم. عمه جونی دستت دلد نکنه .. دوستت دالم که بفکل مائی.