دانیالدانیال، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

ღ دانیال عشق عمه جونش ღ

قربونت بشم من

1390/2/20 10:13
نویسنده : عمه جون
1,536 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیز دل عمه خوبی نفسکم؟؟

دانیالی عمه چه خبرا کوشول موشولوی من ؟؟

خلاصه رفتین عید رو تبریز تو در بد ورود به چهار ماهگی بودی سال نو شد و ٢ یا ٣ روز از تحویل سال گذشته بود که مامان الهام زنگ زد گفت چی بهم مژدگونی میدین میخوام یه خبر مهم بدم گفت یه دونه سفید مثل برنج روی لثه پایینت دیده میشه وای خدای من جیگر عمش داشتش دندون دلمیاولدش ووووییییی فدات بشم من نمیدونی انقدر خوشحال شدیم که نگو و نپرس دان دان من فدات بشم من....جوجو کوچولوی من دندون داره در میاره مبارک باشه عمه جون

راستش رو بخوای از ٣ ماهگیت خیلی جالب بود واسمون آب دهنت راه افتاده بود اما اصلا فکرشو نمیکردیم انقدر زود دندون در بیاری فدات بشم من تو روز ٣ فروردین ماه سال ١٣٨٩ اولین دونه سفید مثل دونه نصفه برنج روی لثت نمایان شد قربونت بشم من انگده ذوق زده شده بودیمم مبارکه مبارک.

من که همش ثانیه شماری میکردم زودتر بیای تهران اون موش موشک رو ببینم بالاخره اواخر فروردین بود که اومدین تهران واییی نمیدونی چقدر تغییر قیافه داده بودی کلی بزرگ شده بودی وقتی بغلت کردم انقدر محکم فشارت دادم تا تمام کمبود های این چند روزم جبران بشه عسل عسل شیرین تر از قبل شده بودی با لثه های خوشگلت انقدر محکم دست آدم گاز میگرفتی که نگو خیلی با حال بود فدات بشم من عزیزم....مامان ثریا به محض اینکه اومدی خونه واست دندونی درست این رسم وقتی که نی نی کوشولوها دندون در میارن اینو می پزن جیگر عمه...

  

 

 

پسندها (2)

نظرات (23)

مامان ماهان
18 اردیبهشت 90 9:27
الهی دندوناش و ببین مبارکهههههههههههههههههه
سارا
18 اردیبهشت 90 9:30
ای خدا عزیزمممممم مبارک باشه البته الان که گذشته ولی بازم مبارکه خوش به حالت دانیالی که یک عمه داری که اینقدر عاشقته به کسی نگی(حسودیم میشه)
مادر سامان
18 اردیبهشت 90 11:14
سلام خدمت عمه عزیز ممنون که به ماسر زدید لینک شما نیز ثبت شد باز هم به ما سر بزنید
سارا
19 اردیبهشت 90 17:16
سلام رویای عزیزم خوبی؟ بوسسسسسسسسسس
آبجی فهیمه
23 اردیبهشت 90 11:35
سلام◠‿◠) امروز راسخون نرم افزاری را برای شما تهیه کرده است که به شما در تقویت هوش کودک خود کمک می کند.این نرم افزار (Giggles Computer Funtime for Baby)جایزه بهترین برنامه برای کودکان را از آن خود کرده است شما والدین گرامی با خرید این محصول خواهید توانست میزان هوش نوزادان خود را سنجیده و آنرا خودتان با روشی منطقی افزایش دهید.
سارا
25 اردیبهشت 90 9:37
سلام رویا جونم کجایی؟خوبی؟
آبجی فهیمه
1 خرداد 90 14:02
سلام عمه رویا،سلام دانیال جونی: خوبین خوشین سلامتین؟ من آپیدم..یه سر بزنید دانیال جون روهم از طرف من ببوسید مواظب خوبیهاتون هم باشید
سارا
2 خرداد 90 11:58
سلام خانومی: خوبی؟کجایی؟ روزت مبارکککککککککککککککککک
مامان محمدرضا
8 خرداد 90 20:46
سلام بووووسسسسس برای داتیال جون و عمه مهربون[بوسه]
مامان هلیا
9 خرداد 90 10:21
سلام رویا خانوم عمه گلی هستی دانیال خیلی نازه و جیگره به وب دخمل منم سر بزنید و اگه دوست داشتید با هم تبادل لینک بکنیم
مامان آريا
7 تیر 90 12:15
واي اي جانم چقدر نازه دندوناشو موش بخوره چه عمه مهربوني عمه جون به ماهم سر بزن
مامان محمدرضا
5 شهریور 90 16:01
سلام آپم خوشحال می شیم بیای پیشمون
ثمين
5 مهر 90 20:45
سلام گلم! ايشاله كه خوبي و خوش! من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم. راستي! اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد: http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php
پدر محمدطاها
18 مهر 90 16:01
سلام دانیال جان. انشالله که حالت خوب و خوشه و درسلامتی کامل به سر می بری. غرض عرض ادب و احوال پرسی بود. به خانواده سلام برسون مخصوصاً به عمه جون . کم تر از دوماه دیگه 2 سالت میشه و پیشاپیش تبریک می گم و لحظه شماری می کنم. قربانت پدر محمدطاها
مامان محمدرضا
23 مهر 90 14:37
. . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام . . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.- . . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_, . . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_ . . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨` . . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بيا آپمو ببين .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸ '``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨ , . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’ . . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨ . . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯ . . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./ . … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\ . . . . . .l,/`/,.¸ . .با اين اسب بيا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`, . . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسي ..-“.:,-“’ . . . . . \;:./
مامان علي خوشتيپ
10 آذر 90 11:18
تولدت مبارك دانيال جوووووووووون
سعید کریمی
16 اسفند 90 9:08
خوش بحاله این بچه برادر که یه همچین عمه مهربونی داره
عمه ی اریسا کوشمولو
17 مرداد 91 14:33
ای جووووووووووونم عزیزم عمه جون از اشناییا خوشحالم منم یه عمم
پدرمحمدطاها
26 آبان 91 16:35
سلام -پیشاپیش تولدت مبارک.. انشالله در عافیت و عاقبت بخیرباشی دانیال جان
د خ م ل ی شکلک.. (✿◠‿◠)
10 آذر 91 3:24
سلام عزیزم امروز بهانه ایست برای تبریک گفتن تبریک روزی که چه عاشقانه برای اولین بار مادر مهربانت تو را در آغوش کشید و چه مقدس است اولین بوسه های تو.....
مامان محمدطاها
11 آذر 91 12:19
-- دانیال عزیزم تولدت مبارک کاشکی که صدساله شی نه 120ساله شی نه 120سال کمه همیشه زنده باشی --
پدر محمدطاها
12 آذر 91 21:33
سلام دانیال جان.. 3 سال از بهار زندگیت می گذره و سه سال بزرگ شدی .. انشالله عمرت پربرکت باشه و همیشه سایه پدر و مادرت بالای سرت باشه و در کنار خانواده زندگی به دور از مشکلات و آفت باشه.. تولدت مبارک
محمدطاها
2 مرداد 92 17:25
-- سلام میشه تو جشنواره نی نی شکمو به من رای بدین: به دوستاتون هم اطلاع دهید فقط با یک پیامک خوشحالم کنید لطفا کد 827 را به شماره 20008080200پیامک کنید اینم عکسمه که تو وبلاگمه به آدرسه: http://bia2.niniweblog.com/ باتشکر محمدطاها شکمو --