دانیالدانیال، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

ღ دانیال عشق عمه جونش ღ

از کجا شروع کنم عزیزم

1390/1/28 1:51
نویسنده : عمه جون
883 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل عمه niniweblog.com

دانی جونم آخه از کجا شروع کنم و احساسمو نسبت بهت بگم هان؟؟؟ niniweblog.com

عمه چجوری احساسشو نسبت بهت بنویسه اصلا نوشتنی نیست نمیدونم از چه کلماتی استفاده کنم تا بتونم وجودت رو ابراز کنم عزیزم. من که عمه هستم انقدر دوستت دارم ببین مامانی و بابایی چه احساس بهت دارم هر چی باشه تو وجود اونایی جیگر گوششونی عزیزم....niniweblog.com

میدونم یه ۱ سال و ۴ ماهی دیر شروع کردم واسه نوشتن اما میتونم خودمو برسونم بهت قول میدم ....قول میدم اینجا رو برات انقدر قشنگ و روبه راه کنم اگه روزی روزی گاری نبودم بدونی چقدر دوستت دارم جیگر عمه niniweblog.com

خدا چقدر بزرگه که دل آدما رو انقدر پر از احساس آفریده تا بتونن علاقشونو نسبت به هم نشون بدن چه برسه به فرشته ای کوشولویی مثل تو که اصلا کلمات برای در مورد تو نوشتن کم میارن نفس عمه

نگا کن دانی خودتو چقدر گیگیلی بودی عزیز دل عمه حالا کلی کار داریم میخوای آرشیوی از عکسات ایجاد کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سارا
28 فروردین 90 9:43
وای خدا چه عمه مهربونی
nastaran
19 اردیبهشت 90 20:54
salammmmmmmmmmm do0ndo0ni