دانیالدانیال، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

ღ دانیال عشق عمه جونش ღ

نظرات (4)

ریحانه
28 فروردین 90 6:37
سلام دانیال جان: واای چه وبلاگ خوشملی داری دانیال... امروز تفلدمه...ساعت 5...میای؟؟؟؟ اگه تونستی حتما بیا...
ED
28 فروردین 90 9:33
سلام دانیال جون خوفی؟ میدونی اسم من چیه؟ دانیال آره همنام تو ام. خوشحالم ازاینکه پا به این دنیای بزرگ گذاشتی. ما میتونیم برای هم دوستای خوبی باشیم. سعی میکنم زود زود بهت سر بزنم. مامی من هم مثل عمه جون شما صدام میکنه دانی! البته دختری که دوست داریم با هم ازدواج کنیم (الهام؛ فرشته ی مهربونم) بهم میگه دنی کوچولو (خودش 2 سال ازم کوچیکتره! ). خواهرزادش هم که تبسم جون خودمه و 5 سالشه میخواد مثل خاله جونش صدام کنه بهم میگه دندون کوچولو! نمیدونم شما بزرگ بشی چی صدات کنن؟! من که صدات میکنم آقا دانیال. قدر اسمتو بدون. توضیحات اضافه: (اکی از رفیقام (آقا آرمان) بهم میگه دای نای . یکی دیگشون هم بهم میگه دان دان ! کلا منو گیر آوردن.) برای زندگی آیندت آرزوی خوشبختی میکنم دانی جون. فراموشم نکنیا تو وبلاگم میلینکمت دوس دوسی جون. بهم سر بزن خوشحال میشم بیشتر باهات آشنا شم فقط تو وبلاگم منو با اسم ED صدا کن. باشه؟ فعلا
سارا
28 فروردین 90 9:43
چه عکسهای خوشگلییییییییی
سارا
28 فروردین 90 9:44
ممنونم عزیزم از راهنمائیت