دانیالدانیال، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

ღ دانیال عشق عمه جونش ღ

عیدی خدای مهربون

1390/1/28 14:38
نویسنده : عمه جون
803 بازدید
اشتراک گذاری

ღ فکر کنم وقتشه دیگه عزیزدلم

وقته اینه که بنویسم برات که توی این ۱ سالو اندی چی بهت گذشته niniweblog.comبذار از اولین روزی که یادم میاد که مامان الهام و بابا مسعودت بهمون گفتن یه مسافر کوشولو تو راه داریم بگم ....

niniweblog.com

راستش رو بخوای روزهای آغازین سال ۱۳۸۸ عید بود اون سال رفتیم شمال جنگل سیسنگان حتی مامان الهامت هم نمی دونست که تو هستی بعد اینکه از شمال برگشتیم ۲ هفته که گذشت متوجه  شدیم که خدا امسال سال نو چه عیدی بزرگی بهمون داده خدای مهربون یه عسل کوشولو به هممون داده بود..niniweblog.com..نمیدونی از روزی که فهمیده بودم هفته شماری میکردم همش میگفتم هفته اول ...هفته دوم ...هفته سوم...niniweblog.comهر وقت که مامانیت و باباییت میمودن خونمون کلی قربون صدقت میرفتم و باهات حرف میزدم ...نمیدونی مامان ثریا و مامان پری چقدر خوشحال بودن که دارن نوه دار میشن niniweblog.comحس شیرینیه من که هنوز تجربه نکردم اما مامان ثریا میگه که مامانش همیشه میگفته نوه مغز بادومه من فقط تجربه عمه شدن رو داشتم واسه من که خیلی قشنگه مطمئنم واسه اونا ۱۰۰ برابر شیرین و لذت بخش تره عزیز دل عمه....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)