دانیالدانیال، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

ღ دانیال عشق عمه جونش ღ

چاپ عکس ( خانه چاپ و طرح ایران )

1390/1/28 23:16
نویسنده : عمه جون
2,390 بازدید
اشتراک گذاری

 

مامان باباهای خوب عزیز سلام من مجدد این پست رو زدم

میخوام یه جایی رو بهتون معرفی کنم که حالش و ببرین ..من خودم شخصا به مدت ۲ سال هست که عضو این سایت هستم و کمه کم ماهی یکبار سفارش چاپ عکس میدم عکسهای دانیال رو هم همشو اینجا چاپ کردم توصیه میکنم از دست ندین این فرصت استثنائی رو هر چه زودتر عضو بشین این سایت مطعلق به خانه چاپ و طرح ایران هستش و کاملا مطمئن و تضمین شده هستش و در حفظ اسرار شما ( عکسهاتون) کاملا مورد اعتماد....شما میتونین با عضویت از ظریق لینک زیر ۱۰ عکس مجانی چاپ کنین و در مدت زمان کوتاهی در آدرس دلخواهتون سفارشتون رو تحویل بگیرین...

یه هدیه کوچولو هم از طرف من اگه این کد رو may2011pr موقع عضویت وارد کنین ۱۰ تا عکس هم از طرف من هدیه میگیرین پس حالا میتونین ۲۰ تا عکس چاپ کنین و فقط هزینه پستی رو پرداخت کنید امتحانش ضرری نداره از من گفتن امیدوارم خوشتون بیاد

هر سوالی داشتین ازم بپرسین راهنماییتون میکنم......

http://www.axprint.com/Signup/?IN=24149PA

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابامحسن
4 اردیبهشت 90 12:18
میگم شما هم گاهی دلتون برای نوزادی دانیال تنگ میشه ؟ این سایت هم قشنگ بود عضو شدم دست شما درد نکنه چون من عکس را دوست دارم ... خوش باشید